čtvrtek 18. dubna 2013

Killjoys, make some noise!

Poslední dobou se toho děje buď šíleně málo nebo až příliš moc. V obou případech je to na zešílení.
A tak se ukazuje, že jsem to byla , koho můj nejlepší kámoš miloval, a taky že právě já jsem to nevěděla. Do toho mi naštvaně píše kdosi jako Princ, proč jsem si ho prý smazala. K tomu všemu pořád volám s Milým, no a je toho na mě zkrátka moc.

Víte, když po x letech, kdy vám nikdo na děsně romantický SMSky neodpovídal zrovna pozitivně, se o vás najednou zajímá tolik lidí, je to trochu na palici. A tak mi přijde celkem logický, že jsem se s tím vším chtěla svěřit Iv, aby mi řekla, jak je to všecko husté a tak podobně. Iv je ale přesně ten typ člověka, který vám obvykle vysype úplně všechno ze svého života, včetně historek z praxe (které jsou stejné all the time), či toho, co měla na snídani; vaše životní pády a vzestupy ji už ovšem povětšinu času moc nezajímají - nebo to tak aspoň vypadá, když jí řeknete tu "naprosto hustou věc", jako že i když vás prý miluje, teď se vám ani nepodívá do očí; odpovídá "hm". Potom taky "hm, husté" nebo (při prohlížení čerstvě vyvolaných fotek) "hm, hele podívej, tady je Terezka na pohovce!" VERY NICE.

Aby to nevypadalo, že si stěžuju, musím se taky pochlubit svým nejnovějším titulem mistryně republiky. To takhle pojednou byl zase dobrý sponzor, takže jsem kromě jakési luxusní elektronické čtečky knih vyhrála ještě tablet (Samsung Galaxy tab. 2, no to mě poser :D), který miluju. Ráno vstanu a při snídani krmím Poua, odpoledne si s Pouem hraju hru "memory" (a s úsměvem like a boss sama sebe přesvědčuju, že mám fotografickou paměť) a večer Poua vykoupu a dám spát. Občas mu taky koupím paruku, ve který vypadá jako zfetovanej indián. Debilovina.

V úterý jsem v rámci mých narozenin byla s mamkou a tetou na Shirley Valentine, one-woman show Simony Stašové. Předtím mě ještě nehlášeně navštívil Milý, když jsem si zrovna kupovala to nejmodřejší a nejskvělejší sako na světě v Nové Mně, a já mu dala hubana a koupila oběd. Každopádně obě dvě věci byly skvělé, byl to úžasný slunečný den.

No a včera, tak to jsem měla narozeniny. Třikrát sláva pro Juno. Víte myslím si, že na cizí narozeniny jsem přímo expert - přišla jsem totiž na to, že pro lidi, co maj narozeniny, dělám to, co mně samotný by se líbilo; jako že v noci "před", když mě popadne múza, do noci tvořím, tisknu, lepím, dělám, a lidi potom z toho brečí (říkám, že mi to jde). Nebo vařím v deset večer večeři, i když nemám čas. Nebo píšu milý narozeninový přání a nekupuju čokoládu a svíčku jako dárek. Na tohle jsem zkrátka skvělá. Nevertheless, nikdo nic podobnýho pro mě nedělá :D.

Je sice fakt, že když mi Iv a Džejn, moje "nejlepší kamarádky", dala každá kus čokolády s tím, že jako "noo, však jako víš jak, někdy něco Ti koupím ještě..." (já pro Iv, která bude taky brzy narozeniny, vytvářím fotoknihu, jen tak na okraj), bylo mi to trochu líto, ale A. mi vyrobila nejkrásnější dárek na světě, "tajenky do hodin chemie inspirované mými obědovými průzkumy". Kdo nezná, nepochopí, nicméně mě to zahřála u srdíčka. K. mi zase dala ten samý lesk na rty, který má ona - a který když vytáhne, celá třída voní po třešních. Potom tu bylo pár obvyklých pokusů ("jéé, já jsem dárek zapomněla doma, donesu Ti ho zítra!" lie as hell, akorát chtěly čokoládovej bonbon, krávy :D), ale večer jsme nakonec šli na večeři, když jsem toto přání "nenápadně naznačila" před rodiči. Dala jsem si těstoviny a mascarpone s jahodama a bylo mi dobře, a ještě líp, když jsem se naprosto vykašlala na nějakou logaritmickou funkci (taky to tak vypadalo dneska, ten test :D).

Vždycky jsem měla pocit, že narozeniny by měl být tzv. váš den, no ale přišel a odešel a já nedostala ani dort :D, a ještě ke všemu jsem zas o rok starší. Šílený, jak to letí.

V neděli mě ale čeká jiný vzrůšo, Anglie. Takže finally, killjoys, make some noise!
Zamávám Vám, až budu obdivovat Stonehenge, Tower Bridge i až půjdu na kafe (resp. čokoládu, neboť kafe nepiju) s princem Harrym. Slibuju!

Bye to everybody,
London is calling and Britain is awaiting the awesome
Juno
(The Clash - London Calling)

5 komentářů:

Be řekl(a)...

Gratuluju k titulu & přeju všechno nejlepší k narozeninám! :)
Vypadá to, že je něco ve vzduchu, protože stejně jako ty jsem poslední dobou nějaká moc žádaná poměrně vysokým číslem švarných jinochů, což je sice fajn kompliment pro mé porozchodové ego, nicméně nefajn komplikace pro všechno ostatní (a táhnout to se všema najednou samozřejmě nejde, protože některý se navzájem znaj). Jediný pozitivní je, že jsem si potvrdila teorii, že jakmile se člověk rozhodne, že chce bejt sám, potenciální přítelové se na něj slítnou jako slepice na flus.
Užij si Anglii, ani nevíš, jak ti to závidim a přeju! :)

danielle_m řekl(a)...

V prví řadě se ti chci omluvit, že jsem ti nenapsala k tomu minulému článku..Píšu přece ke každému.Ale úplně mi uniklo,že si ho přidala:/Achjo..No nevadí. K tomuto.. Nejlepší kámoš? No to snad ne. Ikdyž je to velmi očekávatelné a zcela běžný sled situací. Vždycky to tak nakonec dopadne.. Bohužel, pokud to není oboíustrané, tak je to dost nepříjemný :/ .. No, tak to s Iv, je ještě nepřijemnější :/ Holky jsou obecně hrozně divné :D Na opravdové popovídání mám radši kluky. Nevím čím to je. Jsme asi příliš sobecké a soutěživé než abychom snesly jinou holku. Já nevím.. :D Ale když je to kámoška na život a na smrt, to je zas něco jinýho! :x Coo? Ja chci taky tablet! :D Nechci ani tolik tablet jako toho Poua! :D Nemam to ani ne mobilu, protože mé Ostružina odmítá mít bezvadné hry. Mám tam jen sudoku a poker a soliter a nějakého krtka, kde musíš hledat anglické slova :x (facepalm). Všechno nejlepší Juno!!! Nechť žiješ dlouhý a spokojený život :)) Joo, to je hrozný.. Ale na druhou stranu moje sestra je přesně taková. Rozdala by se. Na narozeniny mi dala asi 8 dárků a odůvodnila to tak, že zapoměla že to nejsou Vánoce :D:D Fotoknihu? Ty děláš scrapbook a nezapírej to! :D Ja to chci vidět! Já to chci vidět! Já to chci vidět!! :x Přesně, má to být tvůj den. Moje letošní narozeniny byly hrozné.. Milý nemohl přijet, bratr si toho ani nevšiml, mama mi asi 3x popřala a odpoledne jsme jeli s tatou do obchodu a koupil mi instantní horkou čokoládu, potom co jsem o ní celý den mluvila.. a ještě polárkovej dort, což nevím, jestli se dá za dort považovat když ej to tak mrňavý! :D Užij si Anglii!! :)) A hodně foť a pak nám něco ukááž O:) My jedem v pátek na den do Vídně, ale jsem nemocná, tka doufám, že se uzdravím jako!! :x

PetiDaubner řekl(a)...

Opat uzasne citanie :) neviem ako to robis, ale pocas celeho clanku som sa ani trochu nenudila !!!
Dodatocne ti prajem vsetko najlepsie k narodeninam. O najlepich kamaratoch radsej nepisem, pretoze vety ako "zabudol som darcek doma" a pod. poznam ale uz neberem vazne :D resp. najlepsi sposob gratulacie je prispevok na mojej nastenke na FB. Tak ked uz, ja aspon napisem spravu, ktora nema 2 riadky, pokial sa jedna o moje kamaratky...ale ako bolo vyssie napisane, pokial to nie je obojstranne, tak je to onicom :D
Kazdopadne, moj najlepsi priatel je moj mily a ten tiez zabuda, ale na narodeniny nastastie nie.
A aby som nezabudla, uzi si anglicko a tesim sa na dalsi clanok !

Little prayer řekl(a)...

Víš, už je trapný, jak pokaždý napíšeš něco, s čím se ztotožňuju. Škoda, že nemůžu říct, že jsem taky vyhrála tablet a krmím Poua, to bude jen jedna věc, vlastně, ještě nejedu za nikým a nikam, takže jsi na tom líp :D
Měj se co nejlépe, ať ti to všechno vyjde podle tvých představ a vše se vrátí do takových kolejí, jak je to milé tobě ;)

BAuu řekl(a)...

Přeju vše nejlepší!! Vypadá to, že jsi to oslavila celkem slibně!
Taky gratuluju k vítězství! Já občas kradu telefon kamarádce, abych se zabavila u Poua, ale nějak mě to nebere - překvapivě, protože jindy mě bere každá blbost.
Odjela jsi do Anglie? Nemůžu ti závidět víc. Jsem ráda, že se máš dobře!!:) xx