neděle 11. listopadu 2012

At skyfall

Smažím tvarohový lívanečky, dělám zápisy do dějepisu a po večerech volám na Skypu s Milým a učím se na klávesy Hey Jude. Taky zuřivě plánuju všechno možný i nemožný, občas se snažím trochu trénovat na soutěže v psaní a nezabít polovinu učitelů.

V ajině si s Al vymýšlíme epický dialogy na téma "what would you do if you had superpowers?", ve fránině říkáme Je ne suis pas dans mon assiette (v doslovným překladu to znamená něco jako "dnes nejsem ve svým talířku", ale vlastně to má být něco jako "necítím se ve své kůži") a jako totální vypatlanci se řehtáme celou hodinu; já zase vymyslela naprosto úžasnej alternativní text na písničku Y a une fille qu'habite chez moi od jakéhosi Bénabara - je to ve francouzštině, awesome jako já sama a dokonce se to i rýmuje.

Malá všetečná poznámka - jak může vaše profesorka francouzštiny ze tří hodin týdně poznat, jak je stará dobrá Juno hrozně ambiciózní a perfekcionistická? Připadá mi to docela děsivý a rozhodně z toho nejsem ve svým talířku.

Když mám možnost, jdu do Nový Mě a dám si v Bageterie boulevard zapečenou švýcarskou (trust me, je to fakt ta nejlepší), používám svojí suprovní UGO klubovou kartu (i když upřímně, ještě jsem tak úplně nepochopila její výhody; ale vždycky si připadám hrozně drsně, když mi ji slečna ojíždí v té mašince), začínám nakupovat vánoční dárky (každý rok někdy od října praktikuju takový styl: když vidíš něco levnýho a pěknýho, kup to, a pak to někomu dej), takže už se mi v šuplíku hromadí laky na nehty, baleácký balzámy na rty a čaje z Mandragory.

Taky jsem viděla Skyfall; hrozně dlouho jsem nebyla v kině, a nebýt pozvaná, na tohle taky asi nejdu (vždycky jsem byla přesvědčená, že nejlepší Bond je beztak Pierce Brosnan), ale bylo to naprosto totálně suprboží, za ty dvě a půl hodiny jsem se sice málem počurala z mýho půllitrovýho Spritu, ale když jsem odcházela z kina, klepaly se mi kolena, jaký to bylo vzrůšo. Doporučuju, navzdory tomu, že Mr. Craig je fakticky ošklivej a že mi bylo moc líto hnědovlasý bond girl no. 3 (pokud dobře počítám), a taky když ten nádhernej starej barák Skyfall lehnul popelem.

Mimochodem ta písnička, tak ta je taky naprosto boží.

Odcházím studovat, čaute,
Juno

(Adele - Skyfall)

6 komentářů:

danielle_m řekl(a)...

Dlouho jsem tě (=tvoje články) nečetla, ani nevím, proč. Nějak se ten blogger zbláznil a zapomínal mi ukazovat tvou aktivitu :/ pfff. A tak jsem teď strávila snad hodinu čtením tvýhc článků, které mi byly neznámé ^^ Jsem ráda, že jsi zase s Milým. To, že furt studuješ plně chápu, neboť to máme taky tak. Do školy chodím (skoro) za tmy, ze školy chodím (skoro) za tmy. Pak se učím, jdu spát. Vstanu za tmy a jdu do školy (skoro) za tmy. Když se toho náhodou učím méně, uklízím. Jooo to je život :/ Kdybych aspoň vyhrávala nějaké soutěže, jako ty. To já obcházím všechny olympiády a internetové soutěže, co nám chodí na školní maily, s nadějí, že se možná někde chytím, ale vůbec :D Někdo prostě musí být poslední.. ;) Neviděla jsem nikdy žádnou bondovku. Na téhle byl nedávno můj chlapec a taky říkal, že to bylo bezvadné. Pouštěl mi tu písničku, ale nijak mě nezaujala. Je to týden, trochu se mi uležekla v hlavě, teď si ji pouštím a hořím z ní, jak je dobrá!! :D

Eliška řekl(a)...

Jo, tvoje články mi vždycky vyvolají úsměv na tváři, děkuju!!! :)

Teruša řekl(a)...

Děkuju za koment!:) Jsem ráda, že ty stavy nemívám sama:)) Hmm tvarohové livanečky:) Dala bych si a ne že ne:)I když mě bondovky neberou mám skyfall zkusit?:))

slečna L. řekl(a)...

koukám, že jsme všichni zaneprázdnění, taky by se Ti hodilo trochu více času? připadá mi, že Tvoje (a moje) stavy ve škole nejsou moc normální.. :D

ta, co běžela za králíkem řekl(a)...

Jojo, James je nejlepší z nejlepších. Zrovna minulý týden jsem si čtyřletým bratrancem nejmilejšího hrála na Bonda a Bond girl :) A byla jsem skvělá!!! Jen Bond se trochu bál :D

Markéta řekl(a)...

moc hezký článek, já jsem bonda nějak prošvihla :-(