neděle 31. března 2013

I thought love was only true in fairytales, then for someone else, but not for me

Takže tak nějak bojuju se svou let's say tvůrčí krizí, zívám v hodinách a opět píšu ironické fejetony.

Viděla jsem ryč bóje (jako každý), Wreck-It Ralph (jeden z nejkrásnějších animáků, a brečela jsem), Hunger Games (srovnatelně skvělý s knihou) a koupila jsem si nový ponožky. Taky vařím, často a ráda, a ještě raději ochutnávám, s čímž bych asi měla něco udělat.

Sere mě momentální počasí (jako každého). Klikatou cestu vedoucí ke království od Juno lemují hasičská auta a frajeři v příkopech. Scenérii dokresluje půl metra krásného prašanu, který nepřestává padat z nebe. Ještě by to chtělo bramborový salát a můžeme si zfleku udělat další Vánoce, žejo. Taky se už ale přesně za tři týdny jedu do mé sladké vysněné Anglie. Nestojím už sice o prince Harryho (maximálně tak jako nějakou bokovku, žejo), protože mám už nějakej ten pátek svého skutečného prince z autobusu, se kterým si hodiny voláme a zfleku skládáme ujeté verše (teda, to spíš jen já).

Snažím se být tzv. lepší a lepší, a taky jsem se rozhodla dát šanci povinné literatuře - takže jsem konečně téměř přečetla Cestu do středu země od Žyla Verna. Nutno podotknout, že mi to zatím přijde jako snad jediná fakt dobrá knížka z povinné literatury, ovšem když jsem ve středu v knihovně konečně obdržela poslední díl knižní podoby Hunger Games, volba byla jasná a já po nocích hladově četla. Asi by se očekával nějaký komentář, protože to znají všichni a tak dále: fuj. První dva díly super, ale co je moc, to už je příliš, n'est-ce pas? Teda jako, knížka je to samozřejmě skvělá, ale strašně brutální. Nejvíc ze všeho mě štve, že - pardon, spoiler - umře Finnick. Prim ani tak ne, ve filmu ji hraje fakt protivná herečka. Docela by ma zajímalo, jak to chtějí zfilmovat, aniž by diváci nezvraceli v kinech. We'll see.

Kromě jiného jsem ještě byla na další soutěži - vyhrála jsem bezdrátovou myš s klávesnicí, USB LED lampičku, přenosné rádio a pofidérní MP3. Za pár dní bude republikové kolo, kde asi po roce zas uvidím svého dávného ZAVového kámoše Milánka. Výjimečně ne-nesnesitelné B. volala K., oznamující: "Vole je tu Milánek, porazil mě v diktátu a je z něho chlap!" Jo, Milánek, An, Paříž, a staré dobré časy.

Po večerech hraju na klávesy Nabucco a Beatles a můj zvučný, nezaměnitelný hlas se rozléhá ZUŠkou i chodbami našeho domu. Prakticky každý víkend trávím s Milým, pokud je to možné. Válíme se v posteli, smažíme palačinky s nutellou a naposled jsme byli i lyžovat.

Až na pár vad na kráse typu hnusný testy a to, že vás někdo kdysi tak blízký tak intenzivně ignoruje, se mám vlastně fajn; poslouchám rádio, a u  toho dennodenně divoce tančím, divoce utírám prach a vařím s divokou energií. Mám se fajn.

Juno
The Monkees - I'm a believer

4 komentáře:

ichos řekl(a)...

Ahoj Juno, Verneovky jsem kdysi dostala od dědy, ale ještě jsem je nečetla a to už jsme velká holka:-) že bych to prolomila? Měj se hezky a nezamrzni, ichos

Unknown řekl(a)...

Hm. Mě třeté díl nevadil. A Prim mi bylo líto, protože jsem v době, kdy jsem to četla neviděla film. Každopádně film mi přišel OK, ale rozhodně ne srovnatelný s knížkou...! Jediné, co se mi líbilo bylo filmové obsazení... I tak se už těším na druhý díl v kině! huhůůů! :)

PetiDaubner řekl(a)...

Tvoje články sú úžasné <3
inak robím skoro to isté, veľa varím, veľa jem, veci do školy odkladám na neurčito a sem tam niečo tvorím a popri tom čakám, kedy bude svietiť slnko.

Andy řekl(a)...

Nejlepší písnička :)!