úterý 20. března 2012

Recept: Kuskus s rajčaty

Dnes Vám přináším recept na můj kulinářský masterpiece. Teda ne, že by to bylo něco složitého, vlastně to je jedno z těch nejjednodušších jídel, ale zároveň těch nejchutnějších. Recept dala dohromady stará dobrá Kája společně s kamarádkou V. :D.

Na 3-4 porce potřebujete:
doba přípravy tak max. půl hodiny
několik hrstí kuskusu (radši víc než míň, já toho většinou udělám málo, takže musím pak ještě dodělávat :D. Taky musíte brát v potaz to, jak moc máte rádi kuskus. Já ho třeba půlku sežeru ještě při přípravě :D.)
2-3 rajčata
1 střední cibule
kousek pórku - pokud je doma, jestli není, nic moc se nestane
tvrdý sýr
sůl, pepř
okurku, cherry rajčátka nebo něco na zdobení, aby to vypadalo hezky na talíři :D.

To je z netu, moje fotka se Vám minule stejně nezobrazila.
A beztak to vypadalo spíš nechutně :D.
Na pánvi osmažíme (skoro dozlatova) cibulku (nakrájenou na co nejmenší kousky), po chvíli k ní přidáme na kolečka nakrájený pórek, pokračujeme ve smažení. Po několika minutách přidáme i na kousky nakrájené rajče. Mezitím si podle návodu připravíme kuskus (je napsaný na krabici, kdyby ne, obraťte se na mě, stará dobrá Kája vždy ráda poradí :D.) Směs z pánve smícháme s kuskusem, osolíme, opepříme, posypeme nastrouhaným sýrem a podáváme.

Hodí se na večeři; pokud na cibulce před smícháním se zeleninou opečeme i kostky kuřecího masa, je to fakt dobrej oběd.

Dobrou chuť. 
Kdyby vám kuskus před uděláním smrděl jako pavilon žiraf, nic si z toho nedělejte. Mně tak totiž minule smrděl taky a jaká to byla nakonec dobrota! :D

Juno

2 komentáře:

slečna L. řekl(a)...

smrděl jako pavilon žiraf.. :D asi proto Tě mám tak ráda. ;P :D

díky za recept. ;)

Zrzunka řekl(a)...

neurážej pavilony žiraf!!:D miluju žirafy
super recept :)