středa 16. listopadu 2011

Lice are lousy all the time, they suck your blood, drink your wine

Z dlouhé chvíle jsem si tak jednou zadala do vyhledávače "nejlepší filmy", a úplně náhodou narazila na JUNO.
Už při "zběžném projíždění náhodných scén", což je proces, který provádím ještě před samotným spuštěním filmu, jsem si říkala, že tohle se mi prostě musí líbit. Bylo to, jak když jsem se dívala na Across The Universe. Taky že se mi to líbilo.
A kromě toho, že tam hraje Ellen Page, je tam i Scott Pilgrim - neboli Michael Cera.

Co ale teprv ten soundtrack ...
Slyšeli jste někdy o Kimbey Dawson a její skupině The Moldy Peaches? Ne? Veeelká chyba. Je úžasná.

---

Moje kamarádka se mě zeptala, jestli bych si nechtěla psát s někým z Ameriky, že tam mají známé, a že ti zase znají nějaký děcka, které by si chtěli dopisovat s Čechama.

A tak jsem přišla k Maye.
Teda, zatím jsem dostala dva e-maily. Ale je úžasná - už jenom to, že je napůl Američanka a Libanonka, a líbili se jí čeští Charlie Straight, které jsem jí poslala, je totálně cool. A nemá ráda matiku, má ráda literaturu a fráninu, zbožňuje kuskus a tak.
A vidíte to, jak se jmenuje? M-a-y-a. Líbí se mi to.

Maya, keep on writing!

---

V neděli mi psal spolužák, který o mě normálně nezavadí ani pohledem, a psali jsme si dlouho.
No jo, tak ony společné zážitky totiž pojí.
A když vám život roztrhá na kusy jeden a ten samej člověk, to se asi taky počítá.

A jak mi máte říkat? Pro Vás Juno.
Manželka Jupitera, pche.

Jo, a tady máte tu Kimbey:
(So Nice So Smart - Kimbey Dawson)

You're so nice and you're so smart
You're such a good friend I have to break your heart
I'll tell you that I love you then I'll tear your world apart
Just pretend I didn't tear your world apart


1 komentář:

ichos řekl(a)...

Juno jsem viděla už 2x a myslím, že sis vybrala nick, co k Tobě pasuje. Juno je dost svá :) Maya se jmenuje holčička, kterou hlídám.