úterý 8. května 2012

Karma's only a bitch if you are

Nemám ráda otázky typu "jak ti je", "už je to lepší", "jsi v pořádku" a podobně, protože, zcela upřímně, v pořádku nejsem. Ale než se mě začnou lidi debilně ptát, jestli je mi jako do zpěvu, že jsem přišla o nejlepšího kluka pod sluncem, tak mi třeba dobře fakt je. Tyhlety otázky mě ale nad tím vším nutí zase přemýšlet, vzpomínat, litovat se. A já se zcela upřímně těmhle myšlenkám snažím co nejvíc vyhýbat. Takže stačilo, jo?

Džejn má kluka. Tak dlouho byla zamilovaná do jednoho blbečka, o kterým pořád mluvila, že mi ani nepřišlo podezřelé, když mi řekla, že u ní "spal kámoš". Však co, že? Potom do mě Iv žďuchla a mně to došlo a začla jsem to z Džejn tahat. No jasně. Kámoš. V pátek jsme my tři měly každoroční společnou oslavu narozek, který máme v rozmezí jednoho měsíce. Tak jsme se uvelebily u Džejn doma na zemi a skoro tři hodiny proklepávaly onoho boyfrienda. Prošel :D. Na webce vypadal úplně jako James Franco, no a včera jsem se přesvědčila, že tak vypadá i normálně. Trošku zfetovanej, ale pořád James :D. Džejn má prostě pech. A James je moc milej a vtipnej a má ji rád. Když jsem v noci šla spát potom, co obě dvě usnuly při Válce nevěst (ale opravdu, to si ze mě děláte prdel? Jak může někdo natočit takovou strašnou kravinu?) - já jen prostě nejsem ten typ, co usíná u filmů, no, s úsměvem na tváři jsem si uvědomila, že jsem ještě nikdy nebyla tak šťastná ze štěstí někoho jiného. Asi stárnu, no.

V pátek, ještě předtím, než jsem se přesunuly k D. domů (a mně tak totálně promokly boty, že mé ponožky zcela spontánně změnily barvu ze světle žluté na tmavě modrou), jsme se zase x hodin vražily v baletu, a Iv natočila naprosto dokonalé video. Víte jde o to, že Alešek z konzervatoře nám vymyslel super klasikářskou choreografii, ale je to trošku masakr. Na tom videu toho zase není moc zajímavého, je tam asi pět vteřin naší choreografie, jen do chvíle, než si já dupnu na palec a s řevem "ooh kurva" se klátím k zemi. Všichni přestanou a klátí se k zemi taky. Dokonce i učitelka, před kterou byste nemohli normálně říct ani prdel. No tak dobře, prostě mi to ujelo :D. Ale vypadá to hrozně vtipně, a když jsem se na to v pátek doslova posté dívala a pořád se chlamala jako debil, říkala jsem si ooooh, you're so hilarious :D.

Mimo jiné jsem od Iv dostala malinkou lahvičku Puschkina, ale bojím se to ochutnat, protože to smrdí jako sirup proti kašli.

Taky jsem se rozhodla, že bych se na ty svoje milované spolužáky už taky projednou mohla vykašlat s tim skenováním a tak všechno, protože no uznejte, není tak trošku moc stěžovat si na to, že já, stará dobrá Kája, jsem jim naskenovanou psychologii dala na třídní mail v neděli odpoledne a oni se to chudáci těch pět stránek nestihnou naučit ...? Myslím že jsem skončila, přátelé.

Včera jsem měla absolventský koncert na flétnu a šla jsem hned jako první (to nejlepší na začátek, neasi), a upřímně jsem to podělala míň, než bych čekala :D. Taky se snažím aspoň jakž takž vycházet s jednou z nejhorších slečen na světě. Pořád si nějak nemůžu zvyknout na to, že můžu posílat miliony virtuálních pusinek komu chci, a nikoho to neštve. Možná bych byla radši, kdyby štvalo.

Na druhou stranu, podle Thorstena jsem "the most beautiful and greatest girl in the world" (načež se vždycky opraví, že "in the whole galaxy" :D), a to se mi líbí :D. A více či méně nahlas si hlasem à la Barney říkám I'm awesome a někdy tomu skoro i věřím :D.

Ještě abyste byli v obraze, kromě tohohle všeho jsem si koupila nejúžasnější a) pyžamo a b) šaty na světě. Pyžamo je z Lindexu a bylo drahé jako sviňa, ale je úžasně příjemné a tak strašně nádherné, že bych ho ze sebe nejradši celý den nesvlíkla. A nádherné modré šaty z Orsaye jsou prostě ještě víc awesome než já.

Juno
PS.: Eliško, jestli to čteš, nemůžu se dostat na Tvůj blog :( ...
(Missy Higgins - Scar)

5 komentářů:

danielle_m řekl(a)...

hihi. to pyžamo ti závidím. už léta spím v teplákách/legínách a nějakém velkém triku, protože jsem úplně hloupá a radši si koupím to co "potřebuji" a ještě jsem se nikdy nedostala k pyžamu :/ musím to napravit, jo! .. jsem ráda, že ti dobře dopadl absolvák a s tim Thorstenem je to tež paráda! ;D

ta, co běžela za králíkem řekl(a)...

Tak se na ně musí, hahaha :)

Eliška řekl(a)...

Čtu to, Tvé články budu číst vždycky, miluju je! :-)
Blog jsem uzavřela... Kdyžtak mi napiš na "escholzova@gmail.com", tady to nechci rozpitvávat... :-/

slečna L. řekl(a)...

Thorsten je tedy zlatíčko, to by se mi taky líbilo. Né že by mi to J. neříkal, ale v angličtině to zní lííp! :P

Mě se děsně líbí tvé vsuvky v angličtině.

A na třídu už s**, nestojí Ti za to, ať se koukaj snažit sami! :P

BAuu řekl(a)...

Pořád o sobě tvrdím, že jsem "awesome", a snažim se o tom přesvědčovat i ostatní, přestože se zezačátku xichtí, jestli jsem náhodou nespadla ze stromu nebo mě nepraštila větev. :))
Na spolužáky jdeš správně. :D Jen do nich, do lenochů. Vidim to v práci každý den a směju se jejich blbosti a škodolibě se pak chechtám špatným známkám. :D A chci mít taky takového kamaráda Thorstena. :D